Близнюківський ЗДО (ясла-садок) №1 "Теремок"
Харківська область, Лозівський район

План роботи з інклюзивного навчання

                                            Орієнтовний план роботи                                                                Близнюківського ЗДО (ясла-садок)  №1 «Теремок»                          з  організації інклюзивного навчання                                     на 2024-2025 навчальний рік

Зміст роботи

Термін проведення

Відповідальні

1

Опрацювати нормативно-правову базу документів з питань інклюзивної освіти

 

Протягом року

Директор ЗДО,

вихователь-методист

2

Оновити банк даних закладу про дітей з особливими освітніми потребами та дітей з інвалідністю.

Вересень

Директор ЗДО,

вихователь-методист

3

Рекомендована література організації освітньої та корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.

Вересень

Вихователь-методист

4

Батьківський порадник «Психологічна допомога батькам дітей з особливими освітніми потребами»

Січень-березень

Практичний психолог

5

Доповнення інформаційного дайджесту «Індекс інклюзії». «Як створити інклюзивне освітнє середовище: вивчаємо рекомендації МОН»

Жовтень

Вихователь-методист

6

Тренінг  «Формуємо готовність педагогів до роботи в інклюзивній групі»

Жовтень

Практичний психолог

7

Консультації для педагогів «Так» і «Ні» в роботі з дитиною з ОПП», «Дитина з розладами спектру аутизму в дитячому садку: налагоджуємо взаємодію», «Десять міфів про аутизм»

Листопад

Грудень

Січень

Вихователь-методист

8

Проблемний стіл «Організовуємо співпрацю з батьками дітей з ООП»

Грудень

Вихователь-методист

Практичний психолог

9

Проблемна бесіда «Адаптація в середовище дітей з особливими освітніми потребами»

Січень

Вихователь-методист

10

Синтез думок «Вдосконалення моторики (рухливі ігри, вправи, використання спортивного обладнання, маніпулювання предметами)»

Березень

Вихователь-методист

Інструктор з фізичної культури

11

Година спілкування «Використання засобів мистецтва для розвитку особистості»

Жовтень

Вихователь-методист

Музичний керівник

12

Методичний міст «Кваліфікаційні вимоги до вихователя в інклюзивній групі»

Листопад

Вихователь-методист

Практичний психолог

13

Психолого-педагогічна вітальня (тренінги)

–         Формуємо батьківську команду в інклюзивній групі. (семінар-практикум)

–         Трикутник психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП (створення інтелектуальної карти)

Вересень-травень

Вихователь-методист

Практичний психолог

14

Поради спеціаліста «Дотримання режиму дня та режиму прогулянок. Денний сон.»

Лютий

Сестра медична старша

15

Обмін думками «Лялька-персона в інклюзивному освітньому просторі: навчаємо дітей взаємодіяти»

Лютий

Вихователь-методист

 

16

Порадник «У групі «особлива дитина»: як налагодити взаємодію»

Квітень

Вихователь-методист

Практичний психолог

17

Бюро педагогічних знахідок «Поділись надбаннями»

Травень

Вихователі інклюзивних груп, асистенти вихователів

18

Методичні посиденьки «Музична діяльність дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивній групі»

Листопад

Вихователь-методист

Музичний керівник

Фото без опису                                           

 

 

Логін: *

Пароль: *