Керівництво закладу
Безпосереднє керівництво здійснюють:
- адміністративне управління – директор;
- колегіальне управління – педагогічна рада;
- громадське управління – збори (конференція) трудового колективу та батьків.
Директор - Зуєва Анжела Василівна
Стаж педагогічної роботи: - 33 роки
Працює на посаді директора з 6 вересня 2000 року
нагороди : Почесна грамота Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, 2012р.
Нагрудний знак: "Відмінник освіти", 2016р.
електронна адреса: - anhela3@ukr.net
"Обрати професію за покликанням і
присвятити їй життя - це справжнє щастя".
У сучасних умовах розвитку суспільства висуваються досить високі вимоги до професійно-управлінської компетентності директора закладу дошкільної освіти, його педагогічної майстерності, психологічної грамотності, здатності оптимально реалізовувати управлінські функції, самостійно розв’язувати різноманітні завдання в нестандартних ситуаціях, ефективно взаємодіяти з учасниками педагогічного процесу.
Моя професія
Директор ЗДО дуже складна та копітка професія. Від кого залежить грамотна робота дошкільного навчального закладу? Звісно, насамперед, від керівника. У тому, що завідувач має бути хорошим керівником, організатором, ніхто не сумнівається.
Керувати професійно – справа складна. Справжній професіоналізм керівника- це уміння створити грамотний колектив.
Дитячий садок не може бути схожим на школу чи інші навчальні заклади. Він – дитячий садок, він – для дітей. І той, хто там працює, має, насамперед, розуміти перспективу розвитку поки що маленької людини і нести за неї відповідальність.
Директор дитсадочка повинен не тільки сам розуміти дітей, йому слід навчити цього вихователів і пильно стежити за їх педагогічною культурою. Керівник має бути на дві голови вище у своїх знаннях, адже, якщо немає педагогічної грамотності, культури у завідувача, годі цього вимагати й від колективу.
Основа роботи керівника – це не керування, а подолання перешкод, які заважають нормально працювати колективу.
Роки, проведені поряд з дітьми… Бачити те, як на твоїх очах відбувається становлення людської особистості - чи може бути щось краще, ніж дивитися в допитливі дитячі очі, довірливо держати в своїх руках тендітну дитячу долоньку?
Бути причетною до цього, впливати на розвиток і виховання дітей – це є сенсом мого життя і моєю роботою.
Завданням педагогічного колективу, який я очолюю є створення умов для розвитку компетентної особистості, поліпшення якості освітнього процесу, підвищення фахової майстерності кожного працівника, удосконалення взаємодії з батьками.
Зміст освітньої роботи з дітьми нашого дошкільного закладу відповідає основним вимогам та концептуальним засадам Базового компоненту дошкільної освіти України – оволодіння змістом дошкільної освіти упродовж усього періоду дошкільного дитинства, визнання цінності кожної вікової сходинки в особистісному розвитку при повній реалізації дитиною своїх потенційних можливостей.
Святий обов’язок і почесна місія у мене, як у керівника закладу дошкільної освіти - створити сучасний дитячий садок, в якому буде щасливою кожна дитина.
Мої мрії в життя допомагають втілювати однодумці, мої колеги. Я переконана в тому, що педагогічні зусилля одного педагога малоефективні: для якісних змін у межах організації потрібна команда професіоналів, яка здатна творчо вирішувати завдання.
На це спрямована в дошкільному закладі робота різних фахівців: вихователя-методиста, практичного психолога, старшої медичної сестри, вчителя-логопеда, соціального педагога, вихователів, музичного керівника, інструктора з фізичного виховання тощо.
Один із основних принципів нашої роботи – це відкритість. Ми завжди готові поділитись досвідом своєї роботи з колегами, з батьками. Тому запрошуємо всіх бажаючих, небайдужих до проблем дошкільного дитинства, відвідати наш сайт.